söndag 11 april 2010

Ungernresan 2010


Hej

Sitter nu i bussen på väg hem utan min son Noa som fick flyga ihop med isac wallin,Albin Kumlin och isacs pappa hem.

Resan i ungern har varit kanon med fina banor bra mat och trevligt folk, kan

tänka mig ungern även nästa år.

Åkningen har gått framåt i snabb takt och noa har tagit ett stort kliv i rätt riktning han hade Robin Norman från kroons Mx att köra med första veckan och andra veckan kom isac wallin#80 ner och hjälpte till och dra, sista dagarna såg jag att noa började tappa orken men kämpa vidare ändå.

Nu när vi kommer hem ska hojarna ses över sen tar vi nog upp träningen på onsdag igen.

Första tävlingen går på Arlanda 24/4.

ska göra ett bildspel från ungern när tid finns.


Mvh Pappa Daniel
Ps. på bilden fajtas jag och sm-åkaren Patrik Johansson #49 jag tog han på yttern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar